Hurriyet

23 Kasım 2010 Salı

Sinir Oldugum Seylerin Listesi

Yapmaya heves ettigim herhangi birseyin, beni tanimadan ve bilmeden, "sen bunu yapamazsin" diyerek hevesimi kursagimda birakmaya calisan insanlara sinir oluyorum. Bilakis bu tip durumlar beni daha da kirbacliyor. Mesela; bir arkadasimla konusuyorum:

Aydede: Yakinda Turkiye'ye donuyorum ancak uzun zamandir piyasadan uzaktayim. Ne tip isler yapabilirim dersin?

Arkadas: Ne tip isler yapacagini bilemem ancak su ve de bu ve de o isi yapamazsin o kesin, fazla kalifiyesin.

Bazen etrafimdaki insanlarin mutlu olmak icin baskalarinin mutsuz veya keyifsiz oldugu zamanlari kollandigini dusunuyorum :( 

Bunun disinda sinir oldugum daha bir suru sey var. Neler mi?

- Yerlere atilan copler,

- Karsisinda biri konusurken, oraya-suraya-buraya bakinan ve kendisine onemli biriymis edasi vermek adina, karsisindakini dinlemeyen tipler,

- "Toplu imha silahlari var, aman ha!" diyerek bir ulkeyi isgal eden ve liderini alasagi eden, silahlar bulunmayinca da "ama o adam zamaninda benim babami oldurmeye tesebbus etmisti" diyerek illa da hakli oldugunu kanitlamaya calisan politikaci tipi,

- Tren istasyonunda pusetteki bebegiyle asansore dogru yaklasmakta olan hamile bir kadinin gelen trene yetismek ugruna tek hamlede onune gecerek ondan once asansore binen genc, dinamik ve umursamaz tipler,

- Kadini sirf kadin oldugu icin adam yerine koymayan tipler,

- Kocasi fazla para kazanamiyor diye kocasina dunyayi zindan eden kadinlar,

- Kiskanc insanlar,

- Yikanmayan tipler,

- Cocugu olmadigi halde cocuklarimi nasil buyutmem ve nasil beslemem gerektigini ders kitabi tadinda anlatan tipler.

Simdilik aklima gelenler bunlar.

Siz en cok sinir oldugunuz sey(ler) ne?

Aydede

1 yorum:

demetem dedi ki...

Bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olan, bununla birlikte bu fikri ateşle savunan tipler :)